Friday 24 May 2013

Vicky!

   Neata everyone! Va multumesc pentru urarile de la postarea trecuta si in general pentru ca imi sunteti alaturi chiar daca doar virtual!
   Cine imi citeste blogul stie deja ca sunt o mare iubitoare de animale si ca ma imprietenesc cu toti cateii care imi apar in cale :p De aceea astazi vreau sa apelez la voi si cred ca o voi face si pe viitor, fiindca sunt sigura ca multi dintre voi apreciati si admirati animalele si poate chiar le ajutati si le protejati. Acelasi lucru vreau sa fac si eu astazi dar am nevoie de voi pentru a duce la capat ceea ce mi-am propus. Nu este nevoie decat sa cititi si sa priviti pozele care urmeaza iar apoi sa faceti ce va dicteaza inima.
   La serviciul lui Silviu, in curtea firmei sunt cativa catei care s-au adunat acolo si si-au facut un culcus. Printre ei este o catelusa frumoasa foc, de culoare neagra, cu ochisori blanzi si codita jucausa. Nu stiu cum a ajuns acolo, poate a lasat-o cineva, cred ca este chiar de rasa sau o corcitura cu un caine de rasa. Silviu o iubeste mult, i-a dat numele Vicky dar nu raspunde la el  pentru ca de fapt o striga altfel, o alinta Titica :p (oricum se stie ca animalele pot fi invatate foarte usor cu orice nume, oricand). Ii da de mancare din cand in cand, se joaca impreuna, chiar a incercat sa o curete de capuse si i-a cumparat si ceva impotriva lor dar nu este suficient. Nu este vaccinata, sterilizata, deparazitata.
   Va rog din suflet, daca iubiti animalele, daca aveti posibilitati materiale dar si timp pentru a avea grija de ea, dati-ne un semn la una dintre adresele de mail afisate mai jos. Catelusa este in zona Domnesti dar noi o putem aduce in Bucuresti la o locatie aleasa de voi.
   Insist pe ideea ca ne dorim sa ii gasim o familie iubitoare, rabdatoare, nu vrem sa aiba parte de abuzuri, nu vrem sa fie tinuta in curte intr-un lant, ci sa aiba parte de un locsor in casa, in siguranta, mai pe scurt sa fie ingrijita si tratata cu respect si multa atentie, asa cum merita orice fiinta de pe acest pamant! V-as ruga daca se poate sa imi raspundeti cu datele voastre, eventual un numar de telefon pentru a intra in contact cat mai repede si a rezolva aceasta situatie.
    Acolo unde lucreaza Silviu sunt si oameni care nu iubesc animalele, oameni care bat animalele (si aceasta catelusa a fost batuta spre furia si indignarea noastra), ca sa nu mai spun ca toti cainii de acolo au acces si la strada, pe unde trec zeci de masini zilnic si deci nu este un loc potrivit pentru animale. Au fost nenumarate cazuri de caini raniti si/sau omorati in acest fel...
  









   Acuma ziceti si voi daca nu este o dulceata? 
   
  
   Adresele la care ne puteti contacta pentru adoptie:

  •    ela_s_thoughts@yahoo.com
  •    silviu_yo02@yahoo.com

   Ma rog sa ii gasim o familie buna si cred ca o sa reusim asta impreuna, nu?
   Va multumim anticipat!

   Va pup!

   Pe curand... 

8 comments:

  1. Cute! Din pacate cred ca multi sunt reticenti in a lua acasa un caine nevaccinat, etc, mai ales ca sunt cateva adaposturi in Bucuresti, din cate stiu, unde probabil cainii sunt trecuti prin mana doctorului. Sper sa o vrea cineva!

    ReplyDelete
  2. Ela eu am dat share pe facebook poate va fi de folos. Frumos ceea ce faceti, bafta, caci e tare simpatica.
    pupici

    ReplyDelete
  3. Cat de scumpa este. Ce botic dulce are!!! Of...si eu as lua toti cateii si pisicutele fara stapan acasa.

    ReplyDelete
  4. Ce dulce e, draga de ea...

    ReplyDelete
  5. Michaela,

    Este o scumpete jucausa!

    Ma astept la asta dar tot am vrut sa mentionez ca sa stie omul la ce sa se astepte.Eu zic ca cine se indragosteste de un caine il ia oricum ar fi si il ajuta el dupa aceea.

    Te pupaacesc!

    ReplyDelete
  6. Mihaela Pojogu,

    Multumesc frumos!Sa fie!Sper sa rezolvam!

    Te pup!

    ReplyDelete
  7. Ramona,

    Asta am gandit si eu cand am vazut-o prima oara,mi-a placut boticul :)

    Te pup!

    ReplyDelete
  8. Camy,

    Si cu toate acestea nu o vrea nimeni... :(

    ReplyDelete