Thursday 9 May 2013

Presents from the Easter bunny

   Seara buna! Vreau sa va arata cadourile din cosuletul iepurasului de Paste, care foarte amabil si zburdalnic a topait si pana la casa mea si m-a bucurat cu prezenta sa.

  











   Fusta imi vine perfect! Este dintr-un material care cade frumos pe langa solduri si acopera genunchii deci s-ar potrivi de minune cu un toculet.
   Pijamaua am inceput sa o port de saptamana aceasta si este foarte usurica si lejera, nu transpir in ea.
   Parfumul miroase fabulos! Cand l-am incercat prima oara pe incheietura mainii am stat vreo 10 minute cu nasul lipit de piele ca o dependenta de droguri :D
   De dulciuri nici nu cred ca este cazul sa va spun ca o parte deja le-am devorat, nu? :))

   Voua ce v-a adus domnul Urechila?

   Pe curand...

12 comments:

  1. Ce de cadouri. A fost foarte darnic iepurasul. Sa te bucuri de ele.

    ReplyDelete
  2. ce de bunatati
    ai fost tare cumintica
    sa le folosesti pe toate cu placere
    pupicei!

    ReplyDelete
  3. Cuminte ai mai fost! Mie chiar nu mi-a adus nimic Iepurasu'.. desi am sarbatorit aici oarecum (am vopsit oua, in rest, nu mare lucru), am uitat sa-l informez pe Mikko ca "se cere" cadou.. dar daca ma gandesc bine, la noi in familie nu a fost niciodata traditia Iepurasului, mi se pare inca o chestie importata, eu nu-mi amintesc cand eram mici sa fi venit nici un Iepuras.. ca ne innoiam garderoba si purtam ceva nou in ziua de Paste, da, dar nici un urecheat in zona.. ;)

    ReplyDelete
  4. Nici la mine nu a venit. :))) dar nu ma supar!!!
    Te pup sa foloeesti totul cu placere

    ReplyDelete
  5. Madalina Rotarie10 May 2013 at 22:55

    N-am vazut/auzit in viata mea de ciocolata Balin...

    ReplyDelete
  6. Ce de cadouase frumoase, ai fost cuminte :)

    Noi nu avem traditia Iepurasului...

    ReplyDelete
  7. Cherry Queen,

    Pe cat posibil :p

    Multumesc!
    Te pup!

    ReplyDelete
  8. Michaela,

    :) Niciun urecheat a?
    La noi mereu a fost aceasta traditie.Mamei ii place la nebunie sa faca daruri si profita de orice ocazie pentru a face asta.Probabil ca si de aceea a venit Iepurile de fiecare data :)

    Te pup!

    ReplyDelete
  9. Ramona,

    :p

    Merci!
    Te pup!

    ReplyDelete
  10. Madalina Rotarie,

    Nici eu pana sa o primesc de Paste :)

    ReplyDelete
  11. Camy,

    Mi se pare o traditie foarte frumoasa atata timp cat nu se confunda cu insemnatatea Pastelui,adica Invierea lui Iisus.

    ReplyDelete