Monday 27 May 2013

My week in photos (57)

   Buna seara! Ok, so I have two questions, care nu au legatura intre ele:
   1. Cum pot sa evit ingalbenirea lucrurilor albe care stau in dulap/sifonier? 
   Am descoperit de curand o bluzita/maieu sau ce o fi, pe care nu o mai purtasem de muuuuuult timp si guess what? Era ingalbenita pe la gat, pe la subrat si chiar si undeva in fata. La fel am patit cu niste pantalonasi de vara si o bluza din in. Ma irita la culme treaba asta! Barem pe cea din in am spalat-o si dupa o perioada iar s-a ingalbenit. Nu as vrea sa folosesc clor all the time pentru ca stiu ca ataca materialul. Deci ce mi-ati recomanda pentru indepartat petele? Ceva natural! Asta unu la mana si doi as vrea sa stiu ce as putea folosi ca sa nu se mai ajunga la situatia aceasta? Ce sa pun intre lucruri sau ce sa fac ca sa nu mai apara pete pe lucrurile albe din dulap?

2. Ce as putea face ca sa nu imi mai iasa tot felul de pielitele dupa ce tai cuticulele? Am incercat sa nu le tai, ci doar sa le imping in sus si sa le dau cu crema si/sau ulei dar nu am rezistat mult timp. Si asa le las sa creasca mult pana sa le tai.
   Si de aceasta data v-as fi recunoscatoare daca mi-ati spune o solutie naturala, ceva care fie sa imi prepar eu in casa, fie sa cumpar de la magazin dar sa fie natural.


   Saru`mana anticipat!


   Dragilor, inainte de a trece la poze vreau sa va spun unul din regretele mele recente. Sambata, ca de obicei ne-am dus la mama. Eh si pana sa ajungem la ea, a inceput ploaia. Era innorat, ploua marunt. Deodata s-a luminat desi cerul era inca gri. Apoi a inceput sa iasa soarele si stralucea din ce in ce mai tare, era o lumina orbitoare desiiiiii ploua in continuare. Ii zic lui Silviu "Woah! Pai atunci cand e soare dar ploua dupa aceea iese curcubeul. Sper sa il vedem si noi". Cam la vreo 10 - 15 minute dupa mica noastra discutie despre acest fenomen, in timp ce ascultam muzica in masina, ia el o curba, ma intorc spre dreapta si ce sa vezi la o intersectie? Ditamai curcubeul! SUPERB!!! Nu mai vazusem un curcubeu de ani de zile! Era o bolta perfecta, in nuante vesele, era magic! Dar nu am apucat sa il fotografiez :(( L-am mai vazut apoi printre blocuri si copaci, apoi doar jumatate si incet, incet a disparut. O minune dureaza putin nu? 
   Voi l-ati observat?

   Luni / Monday


   Ro: L-am tuns scurt, scurt si apoi i-am facut baita. Uraste sa fie spalat! :)) Aici se agata de taticul lui ca sa il scoata din cada! :)))

   En: I cut his hair (fur) really short and then we washed him. He hates it! :)) Here he was clinging to his dad to get him out of the bathtub! :)))



   Marti / Tuesday


   Ro: Uscatorul de par al parintilor lui Silviu s-a stricat asa ca am cumparat unul nou. Am gasit o promotie in real, cu 80 lei.

   En: The old hair dryer that Silviu`s parents had broke so we bought a new one. There was a promotion 80 lei (23.8 $ / 18.38 euros).



   Miercuri / Wednesday (2)


    Ro: Tigrul Pinky este un cadou al lui Silviu de la mine si il punem pe colivia lui Ricky pentru ca doar asa este in siguranta si nu il raneste Paco.

   En: Pinky the tiger is a present that I gave to Silviu and we put it on Ricky`s cage because this is the only way to keep him safe from Paco.




   Ro: A venit repejor langa mine si s-a urcat cu gherutele din fata pe gat. Aici seamana cu un iepuras nu?

   En: He came to me and climbed on my neck with his front paws. He looks like a rabbit doesn`t he?



   Joi / Thursday


   Ro: Vroiam sa imi fac un sandwich cu ton, rosii, salata si castraveti dar nu am avut decat doua dintre ele so....

   En: I wanted to make a sandwich with tuna, tomatoes, salad and cucumbers but I only had two of them so...



   Vineri / Friday


   Ro: Este timpul pentru o pedichiura care sa mearga cu orice tinuta. Si da, unghiile mele sunt foaaaaarte scurte pentru ca asa imi plac!

   En: It`s time for a pedicure that goes with any outfit. And yeah, my nails are reaaaaaally short because that`s how I like them!



   Sambata / Saturday (2)


   Ro: Se spune ca aduce belsug.

   En: It`s supposed to bring abundance.




   Ro: Noi am cumparat carnea de pui, ardeii rosii si galbeni si dovleceii, eu am taiat in bucatele iar mama le-a pus pe bete si adaugat rosii si ceapa. Silviu le-a facut afara la gratar.

   En: We bought the meat, the red and yellow peppers, the zucchini, I cut them and my mom put them on the bamboo sticks and added onion and tomatoes. Silviu grilled them ouside.



   Duminica / Sunday


   Ro: Capsunele romanesti dulci cumparate de mama lui Silviu de la piata, cu frisca Hulala, de la mama.

   En: Sweet Romanian strawberries that Silviu`s mom bought from the market, with Hulala whip cream, that my mom gave us.



   Sa aveti o saptamana cu aroma de ananas! Pupaceala pe obrajori! :)

   Pe curand....

4 comments:

  1. Nu stiu cum sa scoti petele Ela, insa pentru cuticule eu nu tai foarte rar doar ce este in exces.
    pupici

    ReplyDelete
  2. Hmm.. eu am luat un Vanish, nu neaparat pt. acel gen de pete, dar poate ajuta, chiar daca nu folosesti la fiecare spalare. Sau ia un detergent super bun (eu intotdeauna am pus Ariel-ul in capul listei, la acest capitol, desi acum folosesc unul fara "chestii rele" in el, se numeste Neutral, nu stiu daca este pe piata din RO). Cuticulele nu mi le tai, poate doar cate putin daca e chiar necesar, in schimb folosesc de la Boots "expert cuticle remover".. nu e natural, e ca o crema alba pe care o pui pe cuticule si dupa 1 minut freci putin si stergi cu o discheta sau servetel sau orice.. produsul l-am luat din Irlanda, chiar o sa-mi rog o prietena de acolo sa mi-l trimita daca poate, ca nu mai am mult. Este o tipa din USA, blogul ei se numeste Elle Sees, ea de obicei face tot felul de DIY-uri cosmetice, poate gasesti la ea chestii homemade.

    ReplyDelete
  3. Mihaela Pojogu,

    Si eu increc sa tai doar cand au crescut mult.

    Te pup!

    ReplyDelete
  4. Michaela,

    Ariel folosim si noi dar unele pete albe nu le scoate :(

    Merci pentru recomandare!O sa ma uit pe acel blog pentru ca imi plac retetele DIY.

    Te pup!

    ReplyDelete